مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:552023-03-01سياسي

برگزیدگان کنگره بین المللی شعر ایثار در قزوین معرفی شدند


کنگره بین المللی شعر ایثار با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی با برگزیدگان در قزوین به کار خود پایان داد.

- ایسنا/قزوین کنگره بین المللی شعر ایثار با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی با برگزیدگان در قزوین به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولان کشوری و استان قزوین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بنا بر این خبر برنامه های مختلفی از جمله دکلمه خوانی فرزند شهید مدافع حرم الیاس چگینی، نماهنگ، اجرای سرود ابن الرضا(ع) و گروه سرود نجم الثاقب و قرائت بیانیه هیئت داوران هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار در آیین اختتامیه اجرا شد.

هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار پیرامون موضوعات شهدا و ایثارگران ، مادران و همسران معظم شهدا و بانوان عاشورایی ، سبک زندگی در مکتب فاطمی ، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین ، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم ، فرهنگ شهادت و ایثار، رسالت امروز و افق آینده و شهدا و ایثارگران استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان کنگره بین المللی شعر ایثار در قزوین معرفی شدند

برگزیدگان کنگره بین المللی شعر ایثار در قزوین معرفی شدند