مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:552023-03-01سياسي

انتخاب شهرداری اصلح مطالبه جدی رشتوندان است


عضو شورای شهر با اشاره به اینکه انتخاب شهرداری اصلح مطالبه جدی رشتوندان است، گفت: فردی برای شهرداری رشت برگزیده شود که برای این شهر آورده مطلوب داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر حسینی عصر چهارشنبه در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت که با عنوان ارائه برنامه های حسین مرادی و رضا طاهری دو نامزد تصدی شهرداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب شهرداری اصلح مطالبه جدی رشتوندان است.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب شهردار رشت، افزود: برنامه محوری، اشرافیت شهری، تخصص، تعهد و نظام مند بودن برای انتخاب شهردار جدید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشکلات و مسائل این شهر، بیان کرد: برخی چالش های شهری در دوره ششم شورا پیگیری و در روند اجرا قرار گرفته است.

حسینی با بیان اینکه شهردار جدید تعامل محور و ضابطه مند باشد، گفت: فردی برای شهرداری رشت برگزیده شود که برای این شهر آورده مطلوب داشته باشد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی برخی افراد برای کرسی شهرداری رشت، افزود: برخی افراد بدون برنامه مدون و هدفمند، برای تصدی مدیریت شهری رشت رزومه ارسال کرده بودند که حذف شدند.

احیای جایگاه واقعی شهر رشت حسین مرادی یکی از نامزدهای تصدی مدیریت شهری رشت در این نشست با بیان اینکه رشت شهر پایتخت اولین ها در کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهرداری اصلح مطالبه جدی رشتوندان است

انتخاب شهرداری اصلح مطالبه جدی رشتوندان است