مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:502023-03-01اقتصادي

ضرورت ساماندهی ارز/ مقابله با احتکار کالا در پایتخت تشدید می شود


رییس کل دادگستری استان تهران بر لزوم ساماندهی قیمت ارز و اتخاذ تمهیدات لازم در این زمینه تاکید کرد و گفت: مقابله با احتکار کالا در پایتخت تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی القاصی مهر عصر چهارشنبه در چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه بر قاچاق کالا و ارز استان تهران که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، سردار علی مویدی رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محسن نایبی معاون امنیتی استاندار، محمد علی مهری معاون اقتصادی استاندار و دیگر مسئولان برگزار شد با اشاره به لزوم ساماندهی قیمت ارز اظهار داشت: تاکنون در این زمینه برنامه ای طراحی نشده اما باید برای ساماندهی نوسانات قیمت ارز تصمیماتی گرفته شود.

وی ادامه داد: بخشی از افزایش قیمت ارز به دلیل فشارهای اقتصادی دشمنان است که موجب بی ثباتی شده، بنابراین باید در مقابله با این تهدید دشمن طرح و برنامه داشته باشیم.

رییس کل دادگستری استان تهران عنوان کرد: دشمن تلاش دارد با افزایش قیمت ارز، کشور را دچار مشکل کند و ضروری است که برنامه ویژه ای در این موضوع داشته باشیم.

القاصی مهر سپس گفت: با توجه به نوسانات ارزی، برخی افراد تمایل دارند کالاها را در انبارها احتکار کنند که باید در این زمینه نیز اقداماتی در راستای مبارزه با احتکار کالاها انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی ارز/ مقابله با احتکار کالا در پایتخت تشدید می شود

ضرورت ساماندهی ارز/ مقابله با احتکار کالا در پایتخت تشدید می شود