مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:452023-03-01سياسي

44 نفر داوطلب تصدی پست شهردار رشت شدند/ انتخاب شهردار تا شنبه آینده


رییس شورای شهر رشت، با بیان اینکه 44 نفر داوطلب تصدی پست شهردار رشت شدند، گفت: 22 نفر شاخص های لازم را دارا بودند.

- ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت، با بیان اینکه 44 نفر داوطلب تصدی پست شهردار رشت شدند، گفت: 22 نفر شاخص های لازم را دارا بودند.

محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز در هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت که با محوریت ارائه برنامه کاندیداهای تصدی سمت شهردار برگزار شد، با اشاره به حضور ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی یونسکو در شهر رشت، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش های مجموعه مدیریتی شهر و دستگاه های متولی و استانداری و فرمانداری بتوانیم برند جدید شهر جهانی صنایع دستی را برای رشت معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه رشت از سال 94 به عنوان شهر خلاق خوراک یونسکو معرفی شده است، افزود: ثبت برند جهانی صنایع دستی در کنار شهر خلاق خوراک می تواند آورده های مثبتی را برای شهر داشته باشد و موجب احیای هنرهای سنتی شود.

رییس شورای شهر رشت، برخی از صنایع دستی را در حال فراموشی دانست و تصریح کرد: رشت شهر صنایع دستی بوده و راسته حصیربافان و خراطان و مسگران و ساغری سازان داریم؛ البته غالبا این هنرها به فراموشی سپرده شده و لذا معرفی برند جهانی صنایع دستی می تواند موجب شکوفایی اقتصادی شهر و توسعه کسب و کار های بومی و ارتقای معیشت مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 نفر داوطلب تصدی پست شهردار رشت شدند/ انتخاب شهردار تا شنبه آینده

44 نفر داوطلب تصدی پست شهردار رشت شدند/ انتخاب شهردار تا شنبه آینده