مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:352023-03-01ورزشي

جایگاه پانزدهم استان قزوین در حوزه ازدواج


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه ازدواج رتبه پانزده کشور و در طلاق رتبه شانزده را کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر اسلامی صدر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: در حوزه مشارکت های اجتماعی 64 سمن در قالب توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان فعال هستند.

وی با بیان اینکه 14 مورد از این سمن ها در سال جدید مجوز فعالیت گرفتند، افزود: این رقم پایین است و باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی و رفع موانع، جوانان را جذب سازمان های مردم نهاد بکنیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: از ابتدای سال تا به امروز 29 کارگاه دانش افزایی و ارتقا مهارت سمن ها برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 20 طرح با موضوعات مختلف را مورد حمایت قرار داده ایم، تاکید کرد: ایجاد و راهبری 13 شبکه تخصصی را در استان کلید زده شده و امیدواریم به نتایج خوبی منتهی شود.

اسلامی صدر با تاکید بر اینکه حوزه ازدواج و تعالی خانواده برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: برای اولین بار اطلس ازدواج و طلاق در استان طراحی و تدوین شد.

وی عنوان کرد: استان ما در موضوع ازدواج رتبه پانزده کشور و در طلاق رتبه شانزده را کشور دارد و در آستانه یک بحران جدی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه پانزدهم استان قزوین در حوزه ازدواج

جایگاه پانزدهم استان قزوین در حوزه ازدواج