مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:102023-03-01سياسي

اختصاص دو میلیارد دلار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل از محل تهاتر نفت


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت راه و شهرسازی مجوز دادند در راستای توسعه، نگهداری و بهسازی شبکه و نوسازی ناوگان حمل و نقلی به میزان دو میلیارد دلار از محل تهاتر نفت در قالب انعقاد قراردادهای مشارکت عمومی و حقوقی و یا پیمانکاری اقدام نماید.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت راه و شهرسازی مجوز دادند در راستای توسعه، نگهداری و بهسازی شبکه و نوسازی ناوگان حمل و نقلی به میزان دو میلیارد دلار از محل تهاتر نفت در قالب انعقاد قراردادهای مشارکت عمومی و حقوقی و یا پیمانکاری اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1402 ، بند الحاقی 7 تبصره 1 لایحه را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی 7 تبصره 1؛ به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده می شود در راستای توسعه، نگهداری و بهسازی شبکه و نوسازی ناوگان حمل و نقلی، با اولویت تأمین مالی طرح های نیمه تمام زیرساختی مندرج در پیوست یک قانون بودجه سنواتی، به میزان دو میلیارد(2.

000.

000.

000)دلار از محل تهاتر نفت در چهارچوب آیین نامه اجرایی که به تصویب هیأت وزیران می رسد، در قالب انعقاد قراردادهای مشارکت عمومی و حقوقی و یا پیمانکاری با رعایت قوانین و مقررات مربوط، اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص دو میلیارد دلار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل از محل تهاتر نفت

اختصاص دو میلیارد دلار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل از محل تهاتر نفت