مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 19:572023-03-01سياسي

پاسخ قاطع به دشمن با اتکا به دانش بومی


رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: اساتید ما ظرفیت های فروانی دارند و می توان با سرلوحه قرار دادن مبانی دینی و انقلابی،از این ظرفیت در حوزه های مختلف استفاده و نقشه های دشمن در حوزه های مختلف را خنثی کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در اولین جشنواره علمی شهید چمران در دانشگاه تربیت مدرس ، با بیان اینکه رشد علمی ما امروز در جهان از جایگاه والایی برخوردار است، اظهار داشت: امروز قدرت و توان در بازداندگی نظامی و در دیگر جهات بر مبنای رشد علمی است.

  چمران با اشاره یه جایگاه شهید چمران گفت: این شهید والامقام پس از اینکه احساس نیاز کرد باید در مقابل استکبار ایستادگی کند دو سال در مصر آموزش نظامی دید، پس از دوره آموزشی شهید چمران به جنوب لبنان رفت و اقدام یه مقابله با استکبار جهانی کرد.

 وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهید چمران به ایران آمد، گفت: پس از شروع جنگ، شهید چمران وارد جنگ شد و ستاد جنگ های نامنظم را در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل دادند.

  چمران خاطرنشان کرد: باتوجه به کمبود ادوات نظامی و قدرت زرهی دشمن، شهید چمران با تدوین و اجرای روشی علمی در جنگ موفق شد دشمن را زمین گیر کند؛ روش های علمی شهید چمران باعث شد حصر سوسنگرد شکسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع به دشمن با اتکا به دانش بومی

پاسخ قاطع به دشمن با اتکا به دانش بومی