مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 19:352023-03-01سياسي

تأمین روشنایی کمربندی آستارا تا هفته آینده


معاون فرماندار آستارا از تأمین روشنایی کمربندی آستارا خبر داد و گفت: ترافیک ورودی پایانه بار آستارا نیز با جدا سازی مسیر به زودی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید مهدوی عصر چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان از برقراری روشنایی کمربندی آستارا تا یک هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: تأمین روشنایی کمربندی یکی از اقدام های ضروری بود که قبل از آغاز سفرهای نوروزی برقرار می شود.

وی افزود: خط کشی مسیر آستارا به نمین تا محدوده گردنه حیران نیز از سوی نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکمیل می شود که امید می رود به زودی پایان یابد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار آستارا به هوشمند سازی ساماندهی و ورود و خروج پارکینگ بازارچه ساحلی آستارا اشاره کرد و ادامه داد: پارکینگ بازار توسط شهرداری هوشمند سازی می شود تا ورود از یک درب و خروج از سمت دیگر باشد و اجرای این کار از بار ترافیکی این منطقه کم می کند.

مهدوی به مشکل ترافیک موجود در ورودی پایانه بار آستارا اشاره و اضافه کرد: دلیل ترافیک این منطقه تجمع کامیون های ترانزیتی و صادراتی برای ورود به پمپ بنزین و سوخت گیری است که قرار شد با نصب نیوجرسی هایی از سوی اداره راه در هفته آینده این مشکل برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین روشنایی کمربندی آستارا تا هفته آینده

تأمین روشنایی کمربندی آستارا تا هفته آینده