مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 19:152023-03-01اقتصادي

قیمت ارز باید ساماندهی شود / هشدار به محتکران کالا


بخشی از افزایش قیمت ارز به دلیل فشارهای اقتصادی دشمنان است که موجب بی ثباتی شده، بنابراین ما هم باید در مقابله با این تهدید دشمن طرح و برنامه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، علی القاصی مهر، رییس کل دادگستری استان تهران  عصر امروز در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران اظهار کرد: بخشی از این افزایش قیمت ارز به دلیل فشارهای اقتصادی دشمنان است که موجب بی ثباتی شده، بنابراین ما هم باید در مقابله با این تهدید دشمن طرح و برنامه داشته باشیم.

وی گفت: مسلم است دشمن تلاش دارد با افزایش قیمت ارز کشور را دچار مشکل کند و ضروری است که برنامه ویژه ای در این موضوع داشته باشیم.

القاصی مهر ادامه داد: با توجه به نوسانات ارزی، برخی افراد تمایل دارند کالاها را در انبارها احتکار کنند که باید در این زمینه نیز اقداماتی در راستای مبارزه با احتکار کالاها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا بر موضوع انباشت کالاها در انبارها ورود کرده، گفت: این موضوع در سال های اخیر آثار نامطلوبی در بخش اقتصادی ایجاد کرد که به همین منظور دستگاه قضا نسبت به ترخیص بخشی از کالاها اقدام کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: ترخیص کالاها همچنان در برنامه دستگاه قضا است و مبارزه با انباشت کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ارز باید ساماندهی شود / هشدار به محتکران کالا

قیمت ارز باید ساماندهی شود / هشدار به محتکران کالا