مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 18:252023-03-01سياسي

اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با ماه رمضان در قلعه «فلک الافلاک»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان در قلعه «فلک الافلاک» خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان در قلعه فلک الافلاک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان از برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان در قلعه فلک الافلاک خبر داد.

وی عنوان کرد: تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز باستانی فرصت مناسبی است برای ارائه برنامه های فرهنگی و معرفتی که با حضور مسافران و گردشگران در مجموعه قلعه فلک الافلاک برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه اجرای مسابقه ویژه ماه مبارک و نوروز، کتابخوانی، شعرخوانی و شاهنامه خوانی بخشی از برنامه هایی پیش بینی شده در این ایام خواهد بود، افزود: همچنین آمادگی کامل به منظور همکاری با دیگر دستگاه ها از جمله صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، اداره کل اوقاف و امور خیریه و دیگر دستگاه های اجرایی که خواستار همکاری در این خصوص باشند وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با ماه رمضان در قلعه «فلک الافلاک»

اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با ماه رمضان در قلعه «فلک الافلاک»