مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:152023-03-01ورزشي

پیروزی شهداب یزد برابر پاس گرگان در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال


تیم والیبال شهداب یزد در بازی نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان با اقتدار نماینده گرگان را شکست داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان امروز (چهارشنبه دهم اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.

در نخستین مسابقه که از ساعت 15 آغاز شد، تیم های شهداب یزد و پاس گرگان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه، سومین دیدار سال 1401 دو تیم بود.

رقابت دو تیم در دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی، زمانی که به میزبانی شهداب یزد برگزار شد سه بر صفر به سود این میزبان پایان یافت و آن هنگام که پاس میزبانی را بر عهده داشت، سه بر صفر به سود گرگانی ها به پایان رسیده بود.

در سومین دیدار دو تیم که نخستین رقابت آن ها در مرحله نیمه نهایی بود، تیم شهداب یزد سه بر صفر به پیروزی رسید تا یک گام به دیدار نهایی این مسابقات نزدیک شده باشد.

شهدابی ها در ابتدای این مسابقه از ترکیب شهروز همایونفرمنش، مهرداد بابایی، امیر غفور، رامین خانی، مسعود غلامی، مهدی مهدوی و محمدرضا موذن (لیبرو) استفاده کردند.

تیم پاس گرگان این مسابقه را با ترکیب محمدامین حیدری، متین تکاور، امین اسماعیل نژاد، علیرضا عبدالحمیدی، متین احمدی و ابراهیم بزمونه شروع کرد و آرمان صالحی لیبرو این تیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی شهداب یزد برابر پاس گرگان در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

پیروزی شهداب یزد برابر پاس گرگان در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال