مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:152023-03-01سياسي

معلمان مهارت های زندگی را به دانش آموزان باید آموزش دهند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: معلمان به کار تربیت انسان مشغول هستند و مهارت های زندگی را به دانش آموزان باید آموزش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئولان آموزش وپرورش استان زنجان به مناسبت هفته علوم تربیتی، گفت: شما معلمان و مربیان یکی از سخت ترین شغل ها را دارید چرا که مخاطب شما دانش آموزان هستند.

وی اظهار کرد: شما با انسان سروکار دارید و انسان موجودی است که بر خلاف اشیا که فاقد حس و عاطفه اند، سرشار از عاطفه و احساس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: گاهی با یک کلمه یا یک جمله شما، کل شخصیت یک فرد دست خوش تغییر قرار می گیرد و ما ایرانی و مسلمان هستیم و آشنایی با تمدن دیرینه کشور و علاقه مندی به این هویت ریشه دار، سبب علاقمندی به کشور و تلاش برای آینده بهتر خواهد شد.

خاتمی به مربیان پرورشی توصیه کرد: سنگ صبور و محرم دانش آموزان باشند زیرا آینده کشور و تربیت نیروی انسانی به کار آنها وابسته است.

وی ابراز کرد: وظیفه معلمان همچون پیامبران است چرا که شما هم به کار تربیت انسان مشغول هستید و مهارت های زندگی را به دانش آموزان بیاموزید، دانش آموزان را علاقمند و مسئول نسبت به شهر و کشور خود و قدردان خود تربیت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان مهارت های زندگی را به دانش آموزان باید آموزش دهند

معلمان مهارت های زندگی را به دانش آموزان باید آموزش دهند