مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:102023-03-01اقتصادي

ثبت نام 51 هزار نفر برای خرید خودرو وارداتی


مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت از انجام 51هزار ثبت نام برای واردات خودرو تا شب گذشته خبر داد و گفت: ثبت نام تا ساعت 18 فردا ادامه دارد و فعلا تمدید نمی شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دانشجو، مهدی ضیغمی امروز چهارشنبه در نشست خبری با اعلام اینکه این تعداد ثبت نام انجام شده به معنای ثبت نام واقعی نیست، گفت: معرفی افراد پس از پایان فرآیند ثبت نام و انجام بررسی های لازم اعلام می شود.

وی افزود: تاکنون 26 بانک در این طرح شرکت کرده اند و به بانک ها اعلام کرده ایم که به درخواست مردم برای آنان حساب کوتاه مدت باز کنند تا سود به آن ها تعلق بگیرد.

ضیغمی ادامه داد: ثبت نام تا ساعت 18 فردا (پنجشنبه) ادامه خواهد داشت و فعلا تصمیمی برای تمدید ثبت نام گرفته نشده است.

وی با اشاره به رقم 500 میلیون تومانی که در حساب افراد مسدود می شود، بیان داشت: این رقم مطابق اعلام و شرایط شورای رقابت مبنی بر دریافت حداقل 50 درصد هزینه خودروی ثبت نامی است و در عمل میانگین رو به پایینی از قیمت خودرو ها را اعلام کردیم.

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت ادامه داد: قیمت علی الحساب خودرو ها تا حد زیادی مشخص است، به عبارتی سود قطعی است و قیمت را سازمان حمایت مشخص می کند، اما در ادوار گذشته واردکنندگان بر اساس شرایط و سودی که خود تعیین می کردند، به تعیین قیمت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 51 هزار نفر برای خرید خودرو وارداتی

ثبت نام 51 هزار نفر برای خرید خودرو وارداتی