مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:102023-03-01سياسي

تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امضا شد


تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی، ظهر امروز در محل این ستاد به امضای سردار اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و سردار مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی رسید.

مهدی مبینی، دبیر کل و کبری غیاثی، نایب رییس فدراسیون تیراندازی به همراه حسن یزدخواستی، معصومه توحیدلو، سرپرست کمیته استان ها و محیا شهسواری، سرپرست روابط عمومی فدراسیون تیراندازی نیز در این جلسه حضور داشتند.

سردار اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خوشحالم که امروز این تفاهم نامه بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی به امضا رسید و باعث افتخار است با این فدراسیون و با سردار قربانی که فرمانده ما بودند، همکاری داریم .

مجاهدت ها و شهامت های ایشان همواره به یاد ماندنی است.

وی در ادامه افزود: سردار قربانی فردی است که صدام، جوایز زیاد برای شهادت وی گذاشت و جبهه به جبهه دنبال به شهادت رساندن وی بود اما مقدر بود تا روز آخر در جبهه باشند و وی از بازماندگان فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امضا شد

تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امضا شد