مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:552023-03-01ورزشي

تشکیل پرونده قضایی برای فساد مالی در انتخابات هیئت فوتبال فارس


دادستان مرکز استان فارس در پی انتشار فایل صوتی مکالمه نامزد انتخابات هیئت فوتبال فارس و رییس سابق این هیئت در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد.

- دادستان مرکز استان فارس در پی انتشار فایل صوتی مکالمه نامزد انتخابات هیئت فوتبال فارس و رییس سابق این هیئت در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه پس از انتشار این مکالمه صوتی دستورات لازم به ضابطان جهت بررسی موضوع و گزارش به مرجع قضایی صادر شد، اظهار کرد: پس از دریافت گزارش پلیس اطلاعات و امنیت فراجا استان فارس پرونده قضایی برای متهمان تشکیل شد.

دادستان مرکز استان فارس با اشاره به از ارجاع پرونده به شعبه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز، تصریح کرد: تحقیقات قضایی و بررسی ابعاد این فساد مالی با نظارت یکی از معاونان دادستان آغاز شده است.

بحرینی با تأکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد گفت: دادستانی مرکز استان فارس در راستای حفظ و احیا حقوق عامه خود را موظف به پیگیری گزارش های مرتبط با فساد مالی مسئولان می داند و ساز و کارهای ارتباطی جهت دریافت این قبیل گزارش ها در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و دادستانی مرکز استان و همچنین اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای فساد مالی در انتخابات هیئت فوتبال فارس

تشکیل پرونده قضایی برای فساد مالی در انتخابات هیئت فوتبال فارس