مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:552023-03-01سياسي

350 اثر به کنگره ملی «شعر انتظار» ارسال شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: 350 اثر از 110 شاعر به دبیرخانه اولین کنگره ملی «شعرانتظار» ارسال شد.

- اراک- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: 350 اثر از 110 شاعر به دبیرخانه اولین کنگره ملی شعرانتظار ارسال شد.

سینا دلشادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار فراخوان نخستین کنگره ملی شعر انتظار در بهمن ماه سال جاری گفت: این کنگره ملی در 5 بخش مهدی شناسی (معرفت مهدوی)، مهدی محبی (محبت مهدوی)، مهدی باوری (بصیرت مهدوی)، مهدی یاوری (نصرت مهدوی) و مهدی ولایی (ولایت مهدوی) به میزبانی شهر زرندیه برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شعر انتظار زرندیه 14 دوره به صورت استانی و منطقه ای برگزار شده است، افزود: هدف از برگزاری کنگره ملی شعر انتظار، گسترش فرهنگ انتظار با استفاده از زبان هنر بویژه شعر آیینی در انتقال فرهنگ و معنویت و اندیشه های متعالی و حیات بخش مهدوی و همچنین خط فکر و جهت دادن به شاعران و شناسایی استعدادهای گمنام از سراسر کشور است.

وی از ارسال 350 اثر از 110 شاعر و از 21 استان به دبیرخانه نخستین کنگره ملی شعر انتظار خبر داد و افزود: آثار ارسالی در مرحله اول توسط علی اصغر ذاکری، ولی الله صفری و حمیده پارسافر و در مرحله دوم توسط سید مهدی طباطبایی، وحید سمنانی و مبین اردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 اثر به کنگره ملی «شعر انتظار» ارسال شد

350 اثر به کنگره ملی «شعر انتظار» ارسال شد