مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:452023-03-01اقتصادي

مالیات خانه های لوکس، درشت تر شد


مالیات خانه های خالی و خانه های لوکس در دومین سال از تصویب قانون با اهتمام دستگاه های مربوطه و ایجاد زیرساخت های لازم به تدریج دارد عملیاتی می شود و به گفته مسئولان تا کنون 5700 میلیارد تومان از این محل به صندوق ملی مسکن تزریق شده است؛ - مالیات خانه های خالی و خانه های لوکس در دومین سال از تصویب قانون با اهتمام دستگاه های مربوطه و ایجاد زیرساخت های لازم به تدریج دارد عملیاتی می شود و به گفته مسئولان تا کنون 5700 میلیارد تومان از این محل به صندوق ملی مسکن تزریق شده است؛ در حالی که نیمه اول امسال این رقم فقط 34 میلیارد تومان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از مباحث مختلف کارشناسی درباره لزوم اعمال مالیات بر خانه های خالی و لوکس، سرانجام قانون گذار و سیاست گذار از سال گذشته دریافت مالیات از این نوع واحدها را اجباری کردند.

با وجود آن که کارنامه ی این طرح ها در دو سال گذشته چندان موفقیت آمیز نبود، به نظر می رسد اخیرا این طرح به تدریج در حال عملیاتی شدن است.

آنچه عملا از مالیات خانه های خالی و هم چنین خانه های لوکس پس از دو سال از تصویب قانون آن به دست آمده 5700 میلیارد تومان بوده است.

نیمه اول سال جاری این رقم و خانه های با ارزش بیش از 20 میلیارد تومان را مشمول مالیات خانه های لوکس کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات خانه های لوکس، درشت تر شد

مالیات خانه های لوکس، درشت تر شد