مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:252023-03-01سياسي

اعتلای دانشگاه کردستان تلاش همگان را می طلبد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حامد قادرزاده رییس دانشگاه کردستان در جلسه اعضای هیئت رییسه و مدرسین مدعو دانشگاه با بیان اینکه بسیاری از مدرسین مدعو و پاره وقت غیر از کار تدریس شغل دیگری ندارند، - سرپرست دانشگاه کردستان گفت: امیدواریم در آستانه سال جدید گام های موثر در جهت پر کردن خلاء های موجود در تمامی بخش ها برداریم و همگی نسبت به اعتلای دانشگاه با همدیگر تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حامد قادرزاده رییس دانشگاه کردستان در جلسه اعضای هیئت رییسه و مدرسین مدعو دانشگاه با بیان اینکه بسیاری از مدرسین مدعو و پاره وقت غیر از کار تدریس شغل دیگری ندارند، اظهار کرد: متاسفانه در شغل های پاره وقت حمایت های تامین اجتماعی و بسیاری دیگر از خدمات وجود ندارد و امیدواریم با همفکری همدیگر خدمات مناسبتری را به مدرسین مدعو ارائه دهیم.

سرپرست دانشگاه کردستان تصریح کرد: امیدواریم در آستانه سال جدید گام های موثر در جهت پر کردن خلاء های موجود در تمامی بخش ها برداریم و همگی نسبت به اعتلای دانشگاه با همدیگر تلاش کنیم.

وی گفت: ضروری است در سطح دانشگاه و تمامی دانشکده ها به صورت منظم با اساتید مدعو جلسه برگزار کنیم تا موارد و مشکلات سریعتر حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتلای دانشگاه کردستان تلاش همگان را می طلبد

اعتلای دانشگاه کردستان تلاش همگان را می طلبد