مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:102023-03-01پزشكي

خدمات کلینیک پوست و مو رز


کاشت مو طبیعی، کاشت ابرو، کاشت ریش، لیزر موهای زائد و انواع تکنیک های زیبایی مواردی هستند که امروزه با استقبال پرشوری از سمت مردم در سراسر دنیا مواجه شده اند.

ما در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز می توانیم تمام تکنیک های پزشکی- زیبایی را با بالاترین کیفیت ممکن با استفاده از تجهیزات مدرن و جدید و با در نظر گرفتن ایده آل های زیباجویان مان انجام دهیم.

مجموعه ما با حضور پزشکان حاذقی همچون آقای دکتر رضا روحانی مشکلات مطرح شده از سمت شما مانند ریزش موی ریش، سر و ابرو و یا رویش موهای زائد مزاحم را ارزیابی کرده و در زمان انتخابی مد نظرتان برایشان جلسات درمانی رزرو می کنیم.

اما چگونه کلینیک رز طی 2 دهه به اینجا رسید؟ برای درک کامل این که ما چه خدماتی را ارائه می دهیم و چقدر در آن ها پیشرفت کرده ایم، این مقاله را برای شما تهیه کرده ایم؛ از شما دعوت می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

کلینیک رز چه خدماتی را ارائه می دهد؟ کلینیک تخصصی رز در ارائه خدمات پزشکی- زیبایی تحت نظر شخص دکتر روحانی در زمینه های زیر فعالیت دارد: کاشت مو: از زمان اختراع تکنیک های کاشت مو مانند کاشت مو FUE (استخراج واحد فولیکولی) و کاشت مو FUT (کاشت مو نواری) دستیابی به تراکم بالای مو در ناحیه سر امکان پذیر شد و تا به الان دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کلینیک پوست و مو رز

خدمات کلینیک پوست و مو رز