مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:102023-03-01سياسي

هیچکس از زمان ظهور خبر ندارد


استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام زمان (عج) خودشان به آخرین نائبشان فرمودند که هیچکس از زمان ظهور خبر ندارد، تاکید کرد: باید مراقب باشیم که در انحرافات زمان غیبت گرفتار نشویم.

- قم- استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام زمان (عج) خودشان به آخرین نائبشان فرمودند که هیچکس از زمان ظهور خبر ندارد، تاکید کرد: باید مراقب باشیم که در انحرافات زمان غیبت گرفتار نشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر چهارشنبه در مسجد مقدس جمکران با تبریک در پیش بودن نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: تجلیل و تکریم نیمه شعبان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید نسل جوان با سیره و شخصیت حضرت ولیعصر (عج) آشنا شوند.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه دوران غیبت حدود 1200 سال به طول انجامیده است، بیان کرد: ما در دوران انتظار وظایفی برعهده داریم و نباید در دوران غیبت از این وظایف غافل شویم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی از وظایف دوران غیبت معرفت و شناخت نسبت به حضرت ولیعصر (عج) است، گفت: وظیفه دیگر منتظران در دوران غیبت اظهار و ابراز محبت نسبت به امام عصر (عج) است.

وی با بیان اینکه در دوران غیبت وظیفه نداریم دنبال علائم ظهور بگردیم، گفت: ادعای ملاقات، ادعای همسری و ادعای نیابت امام زمان (عج) از آسیب هایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکس از زمان ظهور خبر ندارد

هیچکس از زمان ظهور خبر ندارد