مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:052023-03-01سياسي

خرید انبار اموال تملیکی با مساحت 14 هزار مترمربع در خوزستان


یکی از بزرگترین انبار های اموال تملیکی کشور به مساحت 14 هزار مترمربع با چهار سوله برای نگهداری کالا های اموال تملیکی در خوزستان خریداری شده است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، معاون هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی کشور در حاشیه بازدید از انبار های اموال تملیکی در اهواز اظهار کرد: خریداری این سوله در سطح کشور بسیار قابل توجه است چرا که استان خوزستان جزو استان های مورد هدف این سازمان است.

سادات ابراهیمی حفظ بیت المال و امانتداری از اموال مردم را از وظایف سازمان اموال تملیکی دانست و افزود: هیات عالی نظارت براساس ماده 23 قانون تاسیس این سازمان، ماموریت نظارت بر عملکرد آن را به عهده دارد.

معاون هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی کشور عنوان کرد: برای مدیریت هرچه بیشتر و بهتر اموال تملیکی در خوزستان نیازمند حمایت استاندار هستیم تا در کنار مدیریت این اموال، امانتدار خوبی برای بیت المال باشیم.

عباس پوریانی، نماینده قوه قضاییه و حاکم شرع سازمان اموال تملیکی کشور نیز در این بازدید اظهار کرد: امروز نشستی با رییس کل دادگستری استان خوزستان، دادستان مرکز استان و سایراعضای کارگروه در محل دادگستری خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: از روز گذشته که به استان خوزستان سفر کرده ایم از انبار های اداره کل گمرک و بنادر بندر امام خمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید انبار اموال تملیکی با مساحت 14 هزار مترمربع در خوزستان

خرید انبار اموال تملیکی با مساحت 14 هزار مترمربع در خوزستان