مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:002023-03-01بين الملل

بارزانی: همواره برای حل مشکلات با بغداد تلاش می کنیم


رییس اقلیم کردستان عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که این اقلیم همواره برای حل مشکلات با بغداد و نیز برای وحدت در داخل اقلیم تلاش می کند.

- رییس اقلیم کردستان عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که این اقلیم همواره برای حل مشکلات با بغداد و نیز برای وحدت در داخل اقلیم تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، ریاست اقلیم کردستان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که نیچروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق امروز با طارق احمد، وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و سازمان ملل دیدار کرد.

احمد در این نشست بر تمایل کشورش برای توسعه مناسبات خود با عراق و اقلیم کردستان تاکید کرد و گفت که انگلیس با توجه، به مناسبات بین بغداد و اربیل می نگرد و معتقد است که ثبات و مناسبات خوب میان اربیل و بغداد قدرتی به عراق برای رویارویی با چالش ها می دهد.

وی حمایت کشورش برای حل مشکلات رفع نشده میان دو طرف ابراز کرد.

در این نشست که با حضور سفیر انگلیس در عراق و سرکنسول آنها در اربیل برگزار شد، دو طرف درخصوص اوضاع سیاسی و اقتصادی عراق و اقلیم کردستان گفتگو کردند.

نیچروان بارزانی نیز در این راستا اعلام کرد که اقلیم کردستان به صورت مداوم برای حل مشکلات با بغداد و نیز حفظ وحدت در داخل اقلیم تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارزانی: همواره برای حل مشکلات با بغداد تلاش می کنیم

بارزانی: همواره برای حل مشکلات با بغداد تلاش می کنیم