مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:352023-03-01حوادث

برگزاری عروسی با 2 کشته در فارس!


اجرای رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در شهرستان قیروکارزین استان فارس، 2 نفر کشته و 5 نفر مصدوم شدند! - ایسنا/فارس اجرای رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در شهرستان قیروکارزین استان فارس، 2 نفر کشته و 5 نفر مصدوم شدند! رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس چهارشنبه دهم اسفند ضمن تایید این خبر، به خبرنگاران گفت: این حادثه شامگاه سه شنبه نهم اسفند رخ داده است.

سرهنگ حمید افرامن توضیح داد: تیراندازی منجر به قتل در روستای کردیل بخش افزر شهرستان قیروکارزین ، حادث شده و بلافاصله پس از گزارش، ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام می شوند.

افرامن گفت: براساس بررسی ها، فردی حدود 38 ساله در مراسم عروسی با اسلحه شکاری، به صورت سحوی اقدام به تیراندازی کرده و این اقدام منجر به فوت یک پسر و دختر 9 ساله و مصدومیت 5 نفر از میهمانان شده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: براساس تحقیقات ماموران و پس از مشخص شدن ضارب، با رایزنی بزرگان و متنفذین محل، قاتل با اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی کرد.

افرامن با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات به عمل ارتکابی اعتراف کرده است، گفت: پس از تشکیل پرونده، این فرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری عروسی با 2 کشته در فارس!

برگزاری عروسی با 2 کشته در فارس!