مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:302023-03-01اجتماعي

تجهیز 30 اتاق برای پذیرش میهمانان نوروزی در نهاوند


سرپرست معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: به منظور پذیرایی از مسافران و میهمان فرهنگی در تعطیلات نوروز 30 اتاق در خانه معلم و مراکز شبانه روزی نهاوند تجهیز شده است.

- ایسنا/همدان سرپرست معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: به منظور پذیرایی از مسافران و میهمان فرهنگی در تعطیلات نوروز 30 اتاق در خانه معلم و مراکز شبانه روزی نهاوند تجهیز شده است.

عباس عبدلی اظهار کرد: کار اسکان فرهنگیان در سه مرکز شبانه روزی فاطمیه، ولایت و خانه معلم انجام می شود که در هر مرکز 10 اتاق برای این امر اختصاص یافته است.

وی افزود: در این مراکز امکانات لازم برای مسافران تدارک دیده شده است که برای استفاده از آنها باید متقاضیان قبل از آغاز تعطیلات با مراجعه به سایت نسبت به رزرو جا اقدام کنند.

عبدلی تاکید کرد: ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش این شهرستان مستقر است که مسافران ابتدا باید به ستاد مرکزی مراجعه کرده تا مکان مورد نظر به آنها معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش نهاوند، وی در پایان یادآور شد: سال گذشته تعداد 640 خانوار فرهنگی در مراکز اسکان این شهرستان پذیرش و از خدمات مورد نیاز برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 30 اتاق برای پذیرش میهمانان نوروزی در نهاوند

تجهیز 30 اتاق برای پذیرش میهمانان نوروزی در نهاوند