مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:302023-03-01اقتصادي

مسئولان با جدیت به موضوع تخلفات تعاونی ها رسیدگی کنند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: مسئولان استانی با جدیت به موضوع تخلفات خرید و فروش کاغذ پاره ها و اوراق کاغذی واگذاری تعاونی ها رسیدگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی ظهر چهارشنبه در جمع مدیران اداره کل ثبت اسناد و املاک، تعاون، کانون سردفتران و دفتر یاران و اتحادیه مشاورین املاک، با اشاره به وضعیت نگران کننده در خرید و فروش کاغذ پاره ها و اوراق کاغذی در اردبیل اظهار کرد: قراردادهای واگذاری تعاونی ها هیچ تضمین و امکان قانونی برای احقاق حق قربانیان وجود ندارد و لازم است مسئولان با جدیت به موضوع تخلفات تعاونی های مدنظر ورود پیدا کرده، نتیجه را به دستگاه قضایی گزارش کنند.

وی افزود: در مواردی، از بابت عمل مجرمانه امکان تعقیب کیفری و جزایی عملکرد برخی از تعاونی ها در واگذاری قراردادها و اقدامات مرتبط وجود دارد که باید تعاونی های مربوطه جهت تعقیب، به دادگستری معرفی شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با تشریح مواد قانونی و ارکان بیع و معامله صحیح در خصوص زمین و مسکن، ادامه داد: فروش و واگذاری موضوع شرکت های تعاونی مسکن قبل از تغییر کاربری و قراردادهای واگذاری تعاونی ها غیر قانونی بوده و از مردم تقاضا داریم تا با آگاهی لازم از خرید و فروش چنین قرارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با جدیت به موضوع تخلفات تعاونی ها رسیدگی کنند

مسئولان با جدیت به موضوع تخلفات تعاونی ها رسیدگی کنند