مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:152023-03-01اقتصادي

کشف فرار مالیاتی 148 میلیاردی یک شرکت تجاری در قائمشهر


فرمانده انتظامی مازندران از فرار مالیاتی 148 میلیارد و 200 میلیون ریالی یک شرکت تجاری در قائم شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی میرزایی گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و بررسی نشانگاه های اقتصادی موفق به کشف فرار مالیاتی یکی از شرکت های صادرات و واردات کالا در شهرستان قائم شهر شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضایی، متهم که از سال 1397 با اخذ کارت بازرگانی از مراجع ذیصلاح و واگذاری آن به سایرین اقدام به صادرات کالا کرده بود به علت عدم تسلیم اظهار نامه مالیاتی، عدم ارائه دفاتر قانونی و نیز عدم برگشت ارز حاصل از صادرات دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: با بررسی های به عمل آمده و همچنین اعلام مبادی مربوطه آخرین صورت وضعیت مالیاتی نامبرده بالغ بر 148 میلیارد ریال برآورد و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار میرزایی در خاتمه با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور و عدم توسعه جامعه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … خواهد شد، از مردم خواست در صورت شناسایی و یا مشاهده هرگونه اقدامی که منجر به اخلال در نظم و امنیت جامعه می شود، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف فرار مالیاتی 148 میلیاردی یک شرکت تجاری در قائمشهر

کشف فرار مالیاتی 148 میلیاردی یک شرکت تجاری در قائمشهر