مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:052023-03-01اقتصادي

حجم مبادلات تجاری ایران و گرجستان در سال گذشته بی سابقه بود


سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان هم با اشاره به اینکه حجم مبادلات تجاری ایران و گرجستان در سال گذشته میلادی، بی سابقه بود، افزود: پیش بینی می کنیم که در سال جاری هم با کمک استان های مرزی بتوانیم این حجم را به نحو چشمگیری افزایش دهیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان هم با اشاره به اینکه حجم مبادلات تجاری ایران و گرجستان در سال گذشته میلادی، بی سابقه بود، افزود: پیش بینی می کنیم که در سال جاری هم با کمک استان های مرزی بتوانیم این حجم را به نحو چشمگیری افزایش دهیم.

محمود ادیب، چهارشنبه 10 اسفندماه، در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه ژئوپلیتیک ( جغرافیای سیاسی ) جمهوری گرجستان و برخی مزیت ها از جمله تعرفه های آزاد ترجیحی و وجود کریدورهای ( راهگذرهای ) ترانزیتی در این کشور، گفت: گرجستان می تواند یکی از اهداف بسیار خوب برای بازرگانان و سرمایه گذاران کشورمان باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی و تولیدی استان آذربایجان شرقی بویژه در صنایع خودروسازی، الکتریکی و فولاد، گفت: در حوزه کشت گلخانه ای هم این استان و منطقه آزاد ارس توانمندی خوبی دارند و با توجه به وجود منابع غنی آب در گرجستان، کشت فراسرزمینی یکی از فرصت های بسیار خوب برای سرمایه گذاری در این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم مبادلات تجاری ایران و گرجستان در سال گذشته بی سابقه بود

حجم مبادلات تجاری ایران و گرجستان در سال گذشته بی سابقه بود