مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-01اقتصادي

روزانه 1000 تن گوشت مرغ در مازندران تولید می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: روزانه 800 تا هزار تن گوشت مرغ در استان تولید و بخشی از آن روانه بازار تهران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی کلیجی بعدازظهر چهارشنبه در نشست مشترک با اعضای انجمن کشتارگاه های صنعتی طیور مازندران زنجیره طیور را حلقه مهم و ارزشمندی دانست که در تنظیم بازار و حفظ سلامت جامعه تأثیرگذاری مستقیم دارد، افزود: در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و نیازمند مشارکت و همراهی همه عوامل تأثیرگذار در امنیت غذایی کشور هستیم تا در بهبود شرایط و پایداری تولید نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم.

وی افزود: در ایام پایانی سال که شرایط خاصی در بازار وجود دارد و تأمین گوشت قرمز با مشکلاتی مواجه است، تمایل به مصرف گوشت سفید افزایش یافته و لازم است عوامل مؤثر در تأمین و توزیع گوشت طیور سهم بیشتری در تنظیم و کنترل بازار داشته باشند.

وی ادامه داد: نباید بگذاریم مصرف کننده نگران تأمین گوشت قرمز و سفید باشد و در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان همه تلاش ما بر این است سفره مردم از لحاظ تأمین مواد غذایی با چالش مواجه نشود.

عنایتی گفت: حفظ اشتغال و تولید در زنجیره های طیور استان موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اجازه ندهیم اشتغال و تولید در زنجیره ها از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 1000 تن گوشت مرغ در مازندران تولید می شود

روزانه 1000 تن گوشت مرغ در مازندران تولید می شود