مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:512023-03-01اقتصادي

مقاوم سازی 124 هزار واحد مسکونی روستایی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: 124 هزار واحد مسکونی روستایی در استان از سال 74 تا کنون توسط این نهاد مقاوم سازی شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: 124 هزار واحد مسکونی روستایی در استان از سال 74 تا کنون توسط این نهاد مقاوم سازی شده است.

مصطفی بیک مداح امروز چهارشنبه در شورای ساماندهی مسکن روستایی با بیان اینکه ترویج و فرهنگ سازی در زمینه ساخت ساختمان وظیفه بنیاد مسکن است در این راستا این بنیاد هر ساله تسهیلاتی را از طریق دولت و سود بسیار اندک اعطا می کند تا مسکن روستایی مقاوم شود، اظهارداشت: حدود نیمی از بناهای روستایی در استان مقاوم سازی شده است.

وی افزود: طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن حدود 270 هزار واحد مسکونی روستایی در سیستان و بلوچستان داریم که با استاندارد سازی نیمی از این رقم امید داریم تا پایان سال 1410 با مقاوم سازی متوسط سالانه 10 هزار واحد به شاخص مقاوم سازی 100 درصد در استان دست یابیم.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: در این استان با وجود رودخانه های فصلی و وجود سکونتگاه های غیرمجاز در حریم رودخانه ها و ساخت و سازهای غیر اصولی و مدیریت ناکارآمد آبهای سطحی همواره در معرض تهدید سیلاب قرار داریم به طوریکه از سال 70 تا کنون 124هزار واحد مسکونی در استان مقاوم سازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 124 هزار واحد مسکونی روستایی در سیستان و بلوچستان

مقاوم سازی 124 هزار واحد مسکونی روستایی در سیستان و بلوچستان