مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:452023-03-01اقتصادي

«کانادا» و «جزیره موریس» 2 مقصد جدید صادرات محصولات خراسان شمالی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: 2 کشور جدید به عنوان مقصد صادرات محصولات خراسان شمالی از جمله زعفران تعریف شده است.

- کانادا و جزیره موریس 2 مقصد جدید صادرات محصولات خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: 2 کشور جدید به عنوان مقصد صادرات محصولات خراسان شمالی از جمله زعفران تعریف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر فخر موحدی در دهمین کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان اظهار کرد: کشور کانادا و جزیره موریس به عنوان بازار جدید کالاهای صادراتی استان ثبت شده که بیش از 50 کیلو گرم زعفران نیز به آن ها صادرشده است.

ناصر فخر موحدی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد گمرک استان، افزود: صادرات استان طی یازده ماهه بیش از 124 میلیون دلار بوده که در مقایسه با سال گذشته 123 درصد از لحاظ ارزش دلاری رشد کرده است.

همچنین واردات کالا نیز بیش از 56 میلیون دلار بوده که 21 درصد افزایش را نسبت به گذشته نشان می دهد.

ضرورت اعتلای صنعت فرش دستباف استان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی همچنین در خصوص صنعت فرش در استان گفت: برخی استان ها اقدام به برگزاری نمایشگاه های مختلف در حوزه فرش کردند اما در این استان چنین اتفاقی رخ نداده و موجب شد تا موضوع اهمیت و ارزش صنعت فرش دستباف استان مغفو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کانادا» و «جزیره موریس» 2 مقصد جدید صادرات محصولات خراسان شمالی

«کانادا» و «جزیره موریس» 2 مقصد جدید صادرات محصولات خراسان شمالی