مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:442023-03-01پزشكي

نخستین رویداد ملی سلامت محیط زیست و پایداری برگزار می گردد


نخستین رویداد ملی سلامت محیط زیست و پایداری با هدف ایجاد بستری برای اقدامات مشترک توسعه دهنده محیط های دوست دار سلامت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین رویداد ملی سلامت محیط زیست و پایداری با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اردیبهشت ماه 1402 برگزار می شود.

این رویداد توسط دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با مشارکت و همراهی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، کرسی آموزش و سلامت یونسکو و حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست، کمیسیون ملی یونسکو و وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد تا بستری برای اقدامات مشترک توسعه دهنده محیط های دوست دار سلامت فراهم شود.

 نخستین رویداد ملی سلامت محیط زیست و پایداری در نظر دارد با توجه به اهمیت بین المللی و نگاه ویژه به شعار سازمان جهانی بهداشت در سال 2022 (سیاره ما، سلامت ما - Our Planet, Our Health)، به نشر و بازتاب داخلی و بین المللی اقدامات موثر و ارزشمند سازمان ها و بنگاه های اقتصادی خصوصی و دولتی کشور بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد ملی سلامت محیط زیست و پایداری برگزار می گردد

نخستین رویداد ملی سلامت محیط زیست و پایداری برگزار می گردد