مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:172023-03-01سياسي

بیش از 1800 واحد مسکن مددجویان کرمانی کمیته امداد توسط رییس جمهور افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، به تشریح فعالیت های امداد کرمان پرداخت و با بیان اینکه مجموعه امداد بنا به اندیشه حضرت امام و در سال 1342 آغاز شد و رسیدگی به خانواده زندانیان سیاسی و نیازمندان در برنامه قرار گرفت، اظهار داشت: بنیان آن به صورت ثابت بعد از انقلاب بود و 22 روز بعد از 22 بهمن این نهاد را راه انداختند تا رسیدگی به محرومان دومین دستور رهبر کبیر انقلاب باشد.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کرمان تقویت و رشد دینی و اجتماعی نیازمندان را از اهداف کمیته امداد خواند و بیان کرد: توانمندسازی و شکوفایی استعدادها با ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و معیشیتی از دیگر موارد است.

وی استقلال اقتصادی مددجویان از طریق استعداد سنجی و اعطای وام را از رسالت های مهم کمیته امداد خواند و عنوان کرد: توانمندسازی با درآمد پایدار و ثابت در کمیته امداد محور کار است.

 عسکری نژاد اضافه کرد: ایجاد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را بر اساس پرداخت تسهیلات شکل گرفته و سودی دریافت نمی کند، صندوق امداد مصداق واقعی قرض الحسنه است که با کمک های خیران و بودجه امداد شکل گرفته و مددجویان امداد در اولویت هستند اما به نیازمندان خارج از چهارچوب امداد هم می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1800 واحد مسکن مددجویان کرمانی کمیته امداد توسط رییس جمهور افتتاح می شود

بیش از 1800 واحد مسکن مددجویان کرمانی کمیته امداد توسط رییس جمهور افتتاح می شود