مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:152023-03-01حوادث

نکات ایمنی را در خانه تکانی عید رعایت کنند


مدیر روبط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه ایام عید نوروز نزدیک است و یکی از سنت های عید انجام خانه تکانی است، گفت: یک لحظه غفلت می تواند حوادث تلخی را به همراه داشته باشد و شیرینی سال نو را به کامشان تلخ کند.

- ایسنا/همدان مدیر روبط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه ایام عید نوروز نزدیک است و یکی از سنت های عید انجام خانه تکانی است، گفت: یک لحظه غفلت می تواند حوادث تلخی را به همراه داشته باشد و شیرینی سال نو را به کامشان تلخ کند.

  علیرضا صارمی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام اینکه در 10 ماهه امسال 9 نفر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند، افزود: برق گرفتگی یکی از حوادث رایج است به طوریکه نظافت پریزها و لامپ های لوستر با دستمال خیس ممکن است باعث برق گرفتگی شود.

سقوط نتیجه پاک کردن شیشه صارمی تصریح کرد: شیشه های خانه همیشه یکی از معضلات بزرگ برای نظافت عید است که همشهریان نکات ایمنی را باید در مورد رعایت کنند.

وی با اعلام اینکه در 10 ماهه امسال 65 نفر بر اثر سقوط از ارتفاع جانباخته اند، گفت: گاهی پاک کردن قسمت بیرونی شیشه، یا قسمتی که مشرف به حیاط یا خیابان است و دست به انتهای شیشه نمی رسد، خطر اصلی را رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات ایمنی را در خانه تکانی عید رعایت کنند

نکات ایمنی را در خانه تکانی عید رعایت کنند