مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:002023-03-01دانش

همه پایان نامه های دکتری علوم و فنون دریایی خرمشهر، نیازمحورند


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: بیشتر پایان نامه های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در مقاطع دکتری و ارشد، جزو طرح ها و پروژه هایی هستند که نیاز منطقه را رفع می کنند و هیچ پایان نامه دکتری نداریم که نیازمحور نباشد.

- ایسنا/خوزستان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: بیشتر پایان نامه های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در مقاطع دکتری و ارشد، جزو طرح ها و پروژه هایی هستند که نیاز منطقه را رفع می کنند و هیچ پایان نامه دکتری نداریم که نیازمحور نباشد.

دکتر محمد ذاکری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، مادر و معین دانشگاه های دریایی در کشور است، اظهار کرد: امسال با توجه به رویکردهای جدیدی که به واسطه بحث های مدیریتی وجود داشت، دانشگاه در حوزه ارتباط با صنعت موفق شد که قراردادهای موثری را منعقد کند.

وی با اشاره به نوع قراردادهای منعقد شده دانشگاه با صنایع و دستگاه های مختلف گفت: در حوزه صید و صیادی، بهبود سیستم های پرورشی در منطقه، استفاده از تولیدات دانش بنیان، نگهداری و فرآوری محصولات آبزی و نیاز صنایع از جمله پالایشگاه آبادان فعالیت هایی انجام و قراردادهای منعقد شد و امسال در این حوزه عملکرد دانشگاه قابل قبول بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پایان نامه های دکتری علوم و فنون دریایی خرمشهر، نیازمحورند

همه پایان نامه های دکتری علوم و فنون دریایی خرمشهر، نیازمحورند