مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:442023-03-01سياسي

سردار عبداله پور: رفع شبهه توسط پاسداران یک اصل بسیار مهم است


فرمانده سپاه قدس گیلان نقش رفع شبهه توسط پاسداران و نیروهای انقلابی را بسیار مهم و مؤثر دانست و گفت: رفع شبهه و اصل مشارکت باید توسط پاسداران مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه های حلقه های صادقین در سالن اجتماعات مرکز عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری جلسات صادقین و صالحین یکی از برنامه ها و اولویت های مهم و تاثیر گذار است، اظهار کرد: اخلاص و خلوص در انجام کارها نشان دهنده وحدت در انجام امور بوده که این مهم در نهاد سپاه پاسداران به وضوع قابل مشاهده است .

وی با تأکید بر لزوم توجه به داشتن خلوص در کارها توسط تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: باید تلاش شود در انجام امور دارای اخلاص بودیم و گفتار و رفتار ما یکسان باشد زیرا در این صورت می توان به موفقیت های مختلف در عرصه های مختلف رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش رفع شبهه توسط پاسداران و نیروهای انقلابی را بسیار مهم و مؤثر دانست و افرود: دشمن همواره در حال پمپاژ شبهه به جامعه و به ویژه نسل جدید است لذا رفع شبهه و اصل مشارکت در بحث توسط پاسداران دارای اهمیت بسیار مهمی است که باید توسط پاسداران مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عبداله پور: رفع شبهه توسط پاسداران یک اصل بسیار مهم است

سردار عبداله پور: رفع شبهه توسط پاسداران یک اصل بسیار مهم است