مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:102023-03-01اجتماعي

رویکرد تحولی در آموزش و پرورش در دولت سیزدهم آغاز شده است


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد تحولی در آموزش و پرورش در دولت سیزدهم آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسنعلی عزت خواه ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ما در آموزش و پرورش به عنوان سربازان و پاسداران عرصه تعلیم و تربیت در دفاع از آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دانش آموزان برای رسیدن به حیات طیبه تاکید شده که رسیدن به حیات طیبه از مسیر تفکر و روحیه جهادی و انقلابی می گذرد.

عزت خواه افزود: بخشی از توفیقات آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری، پرداخت 64 میلیارد تومان وام مرابحه به فرهنگیان برای اولین بار، کسب رتبه سوم کشوری در توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش، برنامه های خلاقانه در دهه فجر و اجرای برنامه قطار انقلاب در 44 مدرسه برای اولین بار و برگزاری کارگاه های متعدد آموزشی مولفین کتب تدریس است.

وی برگزاری همایش بوم رنگ و معلمان تربیت بدنی با حضور اساتید برجسته کشوری، کسب چندین مدال طلا و مقام برتر در مسابقات علمی و ورزشی، برنامه ریزی برای حضور فعال دانش آموزان در دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن و تشیع شهدا و رشد صد درصدی در رشته ریاضی را از دیگر برنامه های سال جاری عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد تحولی در آموزش و پرورش در دولت سیزدهم آغاز شده است

رویکرد تحولی در آموزش و پرورش در دولت سیزدهم آغاز شده است