مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:542023-03-01حوادث

سرعت غیرمجاز جان 3 نفر را در اصفهان گرفت/ 2 نفر راهی بیمارستان شدند


رییس پلیس راهور استان اصفهان علت تصادف نیمه شب گذشته بین یک دستگاه پژو پارس و پژو 405 که منجر به فوت 3 نفر و مصدوم شدن 2 نفر دیگر شد را تشریح کرد.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 2 و 36 دقیقه بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در موقعیت مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، جنب همسطح پل جابر انصاری و زیرگذر بلافاصله کارشناسان پلیس راهور در محل حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد تصادفی بین یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی پژو 405 رخ داده که در این حادثه راننده پژو پارس به همراه 2 سرنشین دیگر خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و راننده به همراه سرنشین خودروی پژو 405 نیز مجروح شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

  محمدی خاطرنشان کرد: کارشناسان پس از بررسی دقیق صحنه تصادف علت حادثه عدم توانایی رانندگان خودروهای مذکور در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مجاز و هر دو خودرو را به یک میزان مقصر تشخیص دادند.

 رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه عده معدودی از رانندگان قانون گریز در ساعات خلوت و نیمه های شب با استفاده از سرعت غیرمجاز و حرکات نمایشی و خطرناک باعث اخلال در نظم عمومی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت غیرمجاز جان 3 نفر را در اصفهان گرفت/ 2 نفر راهی بیمارستان شدند

سرعت غیرمجاز جان 3 نفر را در اصفهان گرفت/ 2 نفر راهی بیمارستان شدند