مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:462023-03-01سياسي

توقف کلیه عملیات عمرانی در یزد از نیمه اسفند1401


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد: به منظور استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی، کلیه عملیات عمرانی در سطح شهرستان یزد از نیمه اسفندماه متوقف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان یزد با محوریت برنامه ریزی برای استقبال از میهمانان نوروزی برگزار و طی آن محمدجواد آقایی اظهار کرد: از 17 اسفندماه که هم زمان با ولادت حضرت قائم (عج) و جشن نیمه شعبان است، باید آمادگی برای ورود مسافران و گردشگران وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد اضافه کرد: طبق مصوبات و تصمیماتی که در جلسات قبل اتخاذ شده است، عملیات عمرانی شهری در شهرستان یزد از نیمه اسفندماه متوقف خواهد شد.

ضمن اینکه فضای پارکینگ ها نیز مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آن پیگیری و رفع می شود.

 سید محمدرضا مدرسی، فرماندار یزد نیز اذعان کرد: استان یزد با توجه به موقعیت جغرافیایی و پیشینه تاریخی و همچنین ظرفیت هایی که دارد همیشه مورد استقبال مسافران نوروزی بوده و با توجه به اینکه امسال بهار طبیعت با بهار قرآنی هم زمان شده، انتظار می رود در هفته ابتدایی سال جدید بیشترین حجم مسافر را داشته باشیم که نیازسنجی دقیق، برنامه ریزی و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه ها را لازم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف کلیه عملیات عمرانی در یزد از نیمه اسفند1401

توقف کلیه عملیات عمرانی در یزد از نیمه اسفند1401