مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:452023-03-01اقتصادي

ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان


فرماندار رشت با اشاره به لزوم بروزرسانی اطلاعات میزان اشتغال پایدار ایجاد شده در شهرستان گفت: توجه ویژه به توان تولید علم و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال با اشاره به اهمیت بروز رسانی اطلاعات میزان اشتغال پایدار ایجاد شده در شهرستان اظهار کرد: در گرفتن سمت و سوی مناسب و سیاست گذاری های اقتصادی، درآمدی خانوار و تولید حوزه های مختلف برای سال آینده بروز رسانی اطلاعات ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و جذب حداکثری اعتبارات، در اولویت کاری دستگاه ها تا پایان سال قرار بگیرد، افزود: برای در دسترس بودن میزان واقعی اشتغال ایجاد شده، شناسایی نقاط کور و موانع احتمالی تحقق اهداف اشتغالزایی، دستگاه ها هر چه سریع تر نسبت به بروز رسانی آمار و ثبت اطلاعات در سامانه رصد اقدام کنند.

امام پناهی ادامه داد: با وجود تعهد دستگاه ها برای حمایت و پشتیبانی از ایجاد 7760 شغل، خوشبختانه 8071 شغل محقق شد که نشان از تحقق 104 درصدی تعهدات دارد.

وی با اشاره به تخصیص و جذب اعتبارات اشتغالزایی تبصره 16 نیز گفت: در چارچوب جز 1 این تبصره، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی شهرستان موفق به جذب 87 و 66 درصدی اعتبارات تخصیصی گردیده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان

ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان