مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:452023-03-01سياسي

دومین دوره مهارت و معرفت افزایی «ماه» برگزار می شود


دومین دوره مهارت و معرفت افزایی ماه پنج شنبه 11 اسفند به مدت چهار روز در شهر کرمان آغاز به کار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین دوره توانمندسازی ماه از روز پنج شنبه 11 اسفند به مدت چهار روز در شهر کرمان آغاز به کار خواهد کرد.

این دوره با حضور نمایندگان بیش از 150 تشکل و مجموعه ی شاخصِ استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و هرمزگان در شهر کرمان برگزار می گردد.

این دوره در دو روز نخست دوره ی ماه به توانمندسازی مدیران مجموعه ها و مسئولان حوزه بانوان در تشکل ها و مجموعه ها خواهد پرداخت و در دو روز پایانی خود مسئولان دو حوزه رسانه و تربیت نوجوانان را مخاطب خود قرار خواهد داد.

با تدابیر صورت گرفته توسط برگزارکنندگان دوره مقررشده است که بعد از اتمام دوره ی حضوری ادامه ی این دوره بعد از چند روز به صورت مجازی ادامه یافته و هم زمان با برگزاری دوره های مجازی با اعزام کارشناس راهبر از آموزش های مجازی و پروژه های آموزشی پشتیبانی به عمل خواهد آمد.

ماه، دوره ای برای هیأت ها، سمن ها و مجموعه های مردم نهادی است که ظرفیت اصلی تشکل های دینی فرهنگی را می دانند و در جامعه پیرامون خویش کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند.

فصل اول این دوره بهمن ماه سال جاری، در پهنه اول ویژه تشکل و مجموعه های شاخص استان های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره مهارت و معرفت افزایی «ماه» برگزار می شود

دومین دوره مهارت و معرفت افزایی «ماه» برگزار می شود