مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:352023-03-01سياسي

معافیت رسانه ها از مالیات کمک حداقلی مجلس به اهالی فرهنگ بود


عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده درباره معافیت موسسات انتشاراتی و رسانه ای از مالیات، گفت: این مصوبه کمک حداقلی مجلس برای اهالی فرهنگ در کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: در نشست امروز تبصره 6 لایحه بودجه 1402 که به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شده بود، مورد بررسی مجدد قرار گرفت و با تغییرات اعمال شده در کمیسیون تلفیق به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

وی بیان کرد: جز 3 از بند ث تبصره 6 لایحه بودجه ناظر بر بحث مالیات بر مؤسسات فرهنگی، هنری و مطبوعاتی بود که شب گذشته مجدداً در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت و با تغییراتی به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

بر اساس لایحه بودجه دولت، کلیه مؤسسات فرهنگی، هنری، مطبوعاتی مشمول پرداخت مالیات می شدند و در لایحه امسال معافیت های سال های گذشته برداشته شده بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده تصریح کرد: در لایحه امسال میزان دریافت مالیات، به درآمد کف افراد منوط شده بود که با لایحه دولت بسیاری از رسانه های محلی، فعالان فضای مجازی و فعالان فرهنگی در سطح شهرستان ها و استان ها و حتی کشور مشمول پرداخت مالیات می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت رسانه ها از مالیات کمک حداقلی مجلس به اهالی فرهنگ بود

معافیت رسانه ها از مالیات کمک حداقلی مجلس به اهالی فرهنگ بود