مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:322023-03-01سياسي

بیش از 1800 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط «رییس جمهور» در کرمان افتتاح می شود


مدیرکل کمیته امداد کرمان از افتتاح هزار و 840 واحد مسکن مددجویان در هفته آینده توسط رییس جمهور خبر داد و گفت: این اقدام به صورت ویدئو کنفرانس صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، به تشریح فعالیت های امداد کرمان پرداخت و با بیان اینکه مجموعه امداد بنا به اندیشه حضرت امام و در سال 1342 آغاز شد و رسیدگی به خانواده زندانیان سیاسی و نیازمندان در برنامه قرار گرفت، اظهار داشت: بنیان آن به صورت ثابت بعد از انقلاب بود و 22 روز بعد از 22 بهمن این نهاد را راه انداختند تا رسیدگی به محرومان دومین دستور رهبر کبیر انقلاب باشد.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کرمان تقویت و رشد دینی و اجتماعی نیازمندان را از اهداف کمیته امداد خواند و بیان کرد: توانمندسازی و شکوفایی استعدادها با ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و معیشیتی از دیگر موارد است.

وی استقلال اقتصادی مددجویان از طریق استعداد سنجی و اعطای وام را از رسالت های مهم کمیته امداد خواند و عنوان کرد: توانمندسازی با درآمد پایدار و ثابت در کمیته امداد محور کار است.

 عسکری نژاد اضافه کرد: ایجاد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را بر اساس پرداخت تسهیلات شکل گرفته و سودی دریافت نمی کند، صندوق امداد مصداق واقعی قرض الحسنه است که با کمک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1800 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط «رییس جمهور» در کرمان افتتاح می شود

بیش از 1800 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد توسط «رییس جمهور» در کرمان افتتاح می شود