مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-01بين الملل

اقدام عجیب کومور علیه جنبش انصارالله یمن و حزب الله لبنان


کومور در اقدامی عجیب که با اعمال نفوذ دولت های عربی حاشیه خلیج فارس انجام شده، جنبش های انصارالله، اخوان المسلمین و حزب الله لبنان را در کنار داعش و القاعده، - در فهرست تروریسم خود قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الوطن کومور، وزارت کشور کومور (مجمع الجزایر قمر)، فهرست سازمانهای تروریستی بین المللی ممنوعه در این کشور را اعلام کرد.

وزارت کشور کومور، طی بیانیه ای مدعی شد که در چارچوب تلاش برای اجرای مفاد قانون مبارزه با تروریسم و پولشویی، اسامی سازمان ها، گروه ها و جریان هایی که بخشی از سازمان های تروریستی بین المللی هستند را اعلام می کند، سازمان هایی فعالیت آنها در کومور ممنوع است.

این فهرست مذکور شامل 69 سازمان، گروه و تشکل است که داعش، اخوان المسلمین، القاعده، بوکوحرام، الشباب، انصارالشریعه در تونس، الجماعه الاسلامیه در مصر و برخی از جنبش های نزدیک به شیعیان از جمله حوثی ها در یمن و کلیه ساختارهای مرتبط با جنبش حزب الله در کشورهای خلیج فارس از جمله آن هاست.

این تصمیم چندی پس از آن صورت گرفت که عثمان غزالی رییس جمهور کومور در مراسم افتتاح مرکز آموزش فنی که توسط سازمان هلال احمر امارات راه اندازی شد، از مواضع بشردوستانه و توسعه گرایانه امارات در کشورش قدردانی کرد و تصریح کرد که ابتکارات امارات در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عجیب کومور علیه جنبش انصارالله یمن و حزب الله لبنان

اقدام عجیب کومور علیه جنبش انصارالله یمن و حزب الله لبنان