مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:222023-03-01اجتماعي

تجلیل خادمان حرم حضرت معصومه(س) از دختران محجبه


مسئول اداره رواق خواهران حرم حضرت معصومه(س) گفت: خادمان واحد حافظان حریم حرم حضرت معصومه(س) همزمان با اعیاد شعبانیه با آماده سازی بیش از 5 هزار هدیه تبرکی از دختران و بانوان محجبه تقدیر و تجلیل می کند.

- فاطمه نادری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: واحد حافظان حریم حرم همزمان با اعیاد شعبانیه بیش از پنج هزار هدیه متبرک را برای تجلیل از دختران و بانوان محجبه آماده سازی کرده است که دعوت دختران و بانوان به حجاب و عفاف در قالب این اقدام فرهنگی دنبال می شود.

وی اضافه کرد: این هدایا که شامل گیره، روسری، جوراب ، ساق دست، گل سر و گل های متبرکی آستان مقدس بانوی کرامت می شود در ورودی های آستان و در نقاط مختلف شهر قم به زائران و مجاوران حرم اهدا می شود.

مسئول اداره رواق خواهران حرم حضرت معصومه(س) گفت: در این بسته های متبرکی جملات انگیزشی به استناد احادیث و آیات قرآن کریم برای اثرگذاری در حوزه حجاب و عفاف قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای دختران نوجوان و جوان از دیگر اقدامات واحد حافظان حریم در راستای تبیین ماهیت و اهمیت حجاب وعفاف فاطمی در توسعه تمدنی و پیشرفت جامعه اسلامی با محوریت حجاب و عفاف و بانوان مومنه مقید به حجاب، حیا و عفاف فاطمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل خادمان حرم حضرت معصومه(س) از دختران محجبه

تجلیل خادمان حرم حضرت معصومه(س) از دختران محجبه