مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-01فرهنگي

پوشش 110 کتابخانه عمومی در تهران توسط شهرداری برگزار می شود


مدیر کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به پوشش 110کتابخانه عمومی در شهر تهران از اقدامات این سازمان در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) در خصوص اهمیت مطالعه و کتابخوانی در نظام فرهنگی کشور و جایگاه این موضوع در ارتقای فرهنگ عمومی، یکی از اولویت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت متمرکز همه فعالیت های حوزه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین توسعه و تجهیز کتابخانه های شهر تهران بوده است.

وی افزود: در این راستا، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تحت پوشش داشتن 110 کتابخانه عمومی و موضوعی و دارا بودن حدود 3 میلیون نسخه کتاب و بیش از 6 میلیون مراجعه کننده در سال، به عنوان پُرمخاطب ترین مجموعه کتابخوانی شهر تهران، پرچم دار ارائه خدمات استاندارد کتابخانه ای در شهر تهران بوده و نیز طراحی و اجرای برنامه های متنوع ترویج فرهنگ کتابخوانی را عهده دار است.

باباخانیان شبکه یکپارچه کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری را نخستین شبکه کتابخانه های عمومی کشور خواند و گفت: با اجرای این طرح، امکان عضویت در نزدیک ترین کتابخانه محل سکونت و استفاده رایگان از خدمات و امکانات همه کتابخانه ها در سطح شهر تهران برای شهروندان تهرانی، فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 110 کتابخانه عمومی در تهران توسط شهرداری برگزار می شود

پوشش 110 کتابخانه عمومی در تهران توسط شهرداری برگزار می شود