مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-01اجتماعي

افزایش استفاده کرمانشاهیان از ناوگان حمل و نقل درون شهری


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر کرمانشاه از افزایش استفاده کرمانشاهیان از ناوگان حمل و نقل درون شهری همزمان با ایام پایانی سال خبر داد.

- محمدمهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هرساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد افزایش تردد شهروندان در هسته مرکزی شهر کرمانشاه هستیم که همین موضوع سبب افزایش ترافیک شهری می شود.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمانشاه با تمام توان در روزهای منتهی به ایام پایانی سال در خدمت شهروندان خواهد بود و در این راستا آمادگی برای خدمت رسانی به همشهریان وجود دارد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود روزانه بیش از 800 هزار نفر از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه برای تردد در شهر استفاده می کنند که این موضوع علاوه بر کاهش ترافیک برای جلوگیری از آلودگی هوا نیز مؤثر است.

احمدی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته 108 دستگاه اتوبوس خریداری شده که تاکنون 29 دستگاه به کرمانشاه تحویل و وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و سهولت در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بیش از 600 تاکسی در شهر کرمانشاه به کارت خوان مجهز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش استفاده کرمانشاهیان از ناوگان حمل و نقل درون شهری

افزایش استفاده کرمانشاهیان از ناوگان حمل و نقل درون شهری