مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-01سياسي

از شهرک سلامت همدان چه خبر؟ 


رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: پیگیری برای تفکیک اراضی 44 هکتاری در بلوار آیت الله نجفی برای ایجاد شهرک سلامت ادامه دارد و تلاش می کنیم شهرک سلامت در کنار بیمارستان 1000 تختخوابی در این مجموعه اتفاق بیفتد.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: پیگیری برای تفکیک اراضی 44 هکتاری در بلوار آیت الله نجفی برای ایجاد شهرک سلامت ادامه دارد و تلاش می کنیم شهرک سلامت در کنار بیمارستان 1000 تختخوابی در این مجموعه اتفاق بیفتد.

علی اکبر کاووسی امید در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این اراضی فاصله کمی تا تفکیک دارند، بیان کرد: از 44 هکتار تنها دو هکتار باقی مانده که مالکان باید رضایت دهند و پس از آن اقدامات تفکیک انجام می شود.

وی با بیان اینکه پس از تفکیک اراضی، سرمایه گذار جذب و پای کار می آید، تصریح کرد: از آنجا که هنوز تفکیک این اراضی انجام نشده، در بودجه سال 1402 رقمی برای شهرک سلامت دیده نشده اما به محض انجام تفکیکی ها می توان به صورت اصلاحیه از شهرداری پذیرفت.

کاووسی امید با اشاره به اینکه این پروژه سرمایه گذار دارد و پس از تفکیک کامل اراضی پای کار می آید، افزود: مجموعه شهرک سلامت و بیمارستان 1000 تختخوابی منبع درآمدی برای کل شهر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شهرک سلامت همدان چه خبر؟ 

از شهرک سلامت همدان چه خبر؟