مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:522023-03-01سياسي

سلاجقه: از همه امکانات کشور برای نجات پیروز استفاده شد


رییس سازمان حفاظت از محیط زیست درباره مرگ پیروز گفت: با توجه به شرایط نامطلوب یوز، از همه امکانات و ظرفیت ها برای نجات پیروز استفاده کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اقدامات سازمان محیط زیست درباره توله یوز ایرانی گفت: پدر و مادر پیروز از همان ابتدا در وضعیتی بودند که از قاچاقچیان گرفته شدند و در وضعیت جسمی مناسبی نبودند.

از سوی دیگر زادو ولد یوزها به صورت طبیعی هم سختی های زیادی دارد اما اتفاق با استفاده از طرفیت های داخلی و از کارشناسان و ظرفیت های داخلی اتفاق افتاد و از همین پدر و مادر کم بنیه سه توله یوز به دنیا آمد.

وی افزود: به دلیل انجام فرآیند سزارین و دخالت انسان و عدم حمایت مادر از توله یوز ها سبب شد که آنها در این شرایط مصنوعی زندگی کنند اما از تمام شرایط از تمام ظرفیت های سازمان استفاده شد.

سلاجقه تصریح کرد: با توجه به رویه امید که در مردم ایجاد شد ما از تمام ظرفیت های داخلی استفاده کردیم تا به نحو مطلوب رشد کند.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست عنوان کرد: این برای ما یک فرآیند آزمایشگاهی بود که در کشور اتفاق افتاد اما پیروز با مسائل متعددی از یبوست مسائل گوارشی درگیر بود اما مرتب هم تحت نظر بهترین پزشکان و کارشناسان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: از همه امکانات کشور برای نجات پیروز استفاده شد

سلاجقه: از همه امکانات کشور برای نجات پیروز استفاده شد