مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:352023-03-01اقتصادي

قصه ناتمام بی کیفیتی نان در تویسرکان/ نظارت مستمر انجام می شود؟


کیفیت نان در شهرستان تویسرکان به یک قصه ناتمام تبدیل شده است و گویی این قصه همچنان ادامه دارد.

- خبرنگار مهر گفت: برخی نانوایی های این شهرستان چه لواش و چه سنگک، کیفیت قابل قبول و لازم را ندارند، نان لواش نازک و وسط سوخته و نان سنگک خمیر یا سوخته است.

همشهری دیگر ادامه داد: نان های سنگک در اکثر مواقع خوب پخته نشده و خمیر است و نانی که با این زحمت بدست می آید متأسفانه بخش عمده ای از این نان ها دور ریز می شود.

خانم معلم یادآور شد: در ایام هفته اکثر نانوایی های تویسرکان بدون توجه به نوبت تعطیلی، تعطیل هستند و ما باید به محض باز بودن نانوایی محله، بیشتر از تقاضا خریداری کنیم و متأسفانه به دلیل نامرغوب بودن، دور ریز نان بسیار زیاد است.

یک خانم تویسرکانی در همین زمینه ادامه داد: متأسفانه ساعت مشخص و تعیین شده کار نانوایی ها رعایت نمی شود و هر وقت دلشان بخواهد شروع به کار می کنند، مثلاً روز جمعه ساعت 10 صبح نانوایی محله ما شروع به کار کرد و مورد اعتراض مردم واقع شد بخاطر سوختگی و نامرغوب بودن نان ولی شاطر و کارگر نانوایی توجهی نمی کنند.

نامرغوبی نان و بازار گرم خرید نان خشک همشهری دیگری اظهار کرد: نامرغوبی نان در تویسرکان به قدری زیاد شده است که از شهرهای دیگر برای خرید نان خشک به این شهر هجوم آورده اند و نانی که با هزار مشکل آرد آن ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه ناتمام بی کیفیتی نان در تویسرکان/ نظارت مستمر انجام می شود؟

قصه ناتمام بی کیفیتی نان در تویسرکان/ نظارت مستمر انجام می شود؟