مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-01دانش

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با یک مرکز دیگر ادغام شد


ادغام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با نام جدید موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) پس از گذراندن مراحل قانونی و با موافقت هیئت امنای موسسه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، احمد فاضل زاده رییس موسسه ISC گفت: در ایام مبارک ماه شعبان و هم زمان با ولادت امام سجاد (ع)، ادغام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با نام جدید موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) پس از گذراندن مراحل قانونی و با موافقت هیئت امنای موسسه، به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسید.

فاضل زاده در این رابطه اظهار داشت: در جلسه شماره 961 روز یکشنبه 7 اسفندماه امسال شورای گسترش آموزش عالی و به اتفاق آراء اساسنامه موسسه به تصویب رسید.

رییس ISC گفت: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در سال 1370 پس از تصویب شورای گسترش آموزش عالی، مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان تاسیس شد.

سپس در اجلاس سال 1387 کنفرانس سران کشورهای اسلامی در باکو تاسیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به جمهوری اسلامی محول شد که پس از تصویب اساسنامه در شورای گسترش آموزش عالی، شورای انقلاب فرهنگی، این پایگاه در شهر شیراز افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با یک مرکز دیگر ادغام شد

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با یک مرکز دیگر ادغام شد